Skip to the content

Er du interessert i å jobbe med prosjektledelse hos Nordens største leverandør av geodata?

I Terratec er vi opptatt av å finne nye løsninger og muligheter sammen med våre kunder og samarbeidspartnere. Prosjekter skal gjennomføres på en god og effektiv måte, til beste for både kunden og Terratec. Du får nå du muligheten for å hjelpe oss med dette og bli en del av et spennende, innovativt og sosialt arbeidsmiljø hos Terratec.

Vi søker en erfaren prosjektleder med relevant utdanning og minimum 3 års erfaring fra prosjektledelse og kundeoppfølging til Avdeling Geoengineering. Avdelingen utfører kartleggingsoppdrag på vegne av store og små kunder innenfor ulike markedssegmenter som infrastruktur, bygg, anlegg, industri, kraft og energi. Avdelingen har i dag rundt 75 engasjerte, kompetente og hyggelige medarbeidere og forvalter en bred portefølje av teknologi og kompetanse innenfor oppmåling. Det er en rivende utvikling i markedet og vi har en klar ambisjon om å være langt fremme i utviklingen av nye tjenester og produksjonsmetoder gjennom bruk av moderne teknologi og med de mest kompetente medarbeiderne på laget. Hos oss får du en spennende arbeidshverdag med varierte og utfordrende oppgaver og du får muligheten til å være med å forme selskapets utvikling fremover.

Prosjektlederen fungerer som bindeledd mellom våre kunder og de utførende ressursene, og er en svært viktig rolle i vår organisasjon. Vi ønsker å bygge opp et sterkere fagmiljø rundt våre

prosjektledere og forventer at du styrker teamet med erfaring og kompetanse og kan bidra aktivt til at vi får videreutviklet vår prosjektledermetodikk og vår kompetanse innenfor prosjektstyring.

Vi ser etter personer med følgende egenskaper:

  • Kunde- og forretningsorientert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Solid prosjektlederkompetanse og -erfaring
  • Ryddig og kvalitetsbevisst
  • Selvstendig og initiativrik
  • Ønske om å dele og bygge team og villig til å dele erfaring og bidra til kompetanseoverføring
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Bransjekunnskap vil være en fordel

Vi kan tilby:

  • Lønn etter avtale
  • Ordnede forhold rundt flekstidsordninger og overtidsbetaling
  • Gode forsikringsløsninger og pensjonsordninger
  • God opplæring og kursing i interne systemer og rutiner
  • Karrieremuligheter innen flere fagfelt
  • Innovativt og sosialt arbeidsmiljø
  • Veletablert og anerkjent bedrift

Stillingen er som utgangspunkt ved vårt kontor i Oslo.


Ønsker du å søke jobb hos oss, fyller du ut skjemaet under og laster opp CV’en og søknaden din. Vi behandler alle søknader fortrolig og i henhold til GDPR-krav. Din søknad vil bli vurdert av aktuell avdelingsleder Jesper Mølgaard (jesper.molgaard@terratec.no), og du vil få en tilbakemelding på videre prosess. Søknadsfristen er d. 12 mars 2019